byla prvním vozem používaným pro všechny účely po celém světě, zároveň šlo o napodobeninu britského stylu z let. U retro designu autosklu Hradčan nezáleželo, zda se napodobovaly či léta, budoucnost byla jednoduše inspirována nostalgií, se zachováním značek i jmen tak vznikaly Petřín přestavby pro novodobý trh důkazem jsou nový VW Brouk, Mini či Fiat který se stal nejprodávanějším retro modelem současnosti Malina et al. Tumminelli Obrázek Porovnání původního a nového modelu VW Brouk The Beetle Jako reakce na Vanilla Design v pozdních letech vznikaly nové druhy Hradčanech autosklem detailů, které využívaly již dříve objevené zaoblené linie hran k tomu, aby je designéři převedli zpět do ostrých a špičatých, možná více zajímavých tvarů. Skla už byla používána z netříštivého materiálu, všechny světlomety byly kryty plastem a podle Fordova vzoru v tomto pokračovaly i ostatní manufaktury Tumminelli Trendem však také zůstává každodenní změna, a té se nevyhnuly ani vozy úspěšné nebo nově vypuštěné na trh, ať už šlo o jakoukoli dobu Tumminelli Automobil stále v moderní době přestavuje společenský status majitele, včetně jeho vkusu a velikosti vloženého kapitálu podle toho dnes můžeme říct, že v Evropě jsou nejžádanějšími Malostranská automobily značky Audi, BMW, Mercedes Benz a Porsche Malina et al. Bohužel je těžké definovat a určit dnešní trend vývoje designu a stylingu automobilů, jako tomu bylo v předešlých dekádách. Tvorba konceptů se ubírá všemi směry, avšak atraktivita by měla jít ruku v ruce s
cenou a praktičností. Citron např. vsází na minimalismus, kdy jsou automobily lehce opravitelné a navíc se jednotlivé vnější panely vozu dají měnit v závislosti na tom, jakou barvu si zrovna majitel přeje. S podobným nápadem přišla i Toyota, která kromě zabarvení na vyměnitelných částech zdůrazňuje i strukturu, protože dnešní společnost nepreferuje pouze černou barvu vozu, ale připlácí se Pohořelec především za bílou Malina et al. Nábytek vývoj až k jeho dnešní podobě For a mans house is his castle. Sir Edward Coke Citát, který od jeho vyslovení v století odkazuje na to, jak v jednotlivých dobách myslíme a žijeme. I když až v pozdějších érách lidé ze všech ekonomických tříd dbají více na zaujmutí příchozích a dojem, který vybavení bytu na návštěvníky zanechá, vývoj nábytku jako autosklo Hradčany takového sledujeme již od pravěkých kultur Calloway Dnes si lidé potrpí převážně na každém detailu ty pak dohromady dávají domům interiérům vlastní osobitý charakter, ať už se jedná o moderní design či zakomponování starých kousků do prostoru. Všeobecně však