používání airbagů se mylně uvádělo, že nahrazují bezpečnostní pásy. Velice záhy se však uvedla situace na pravou míru a airbagy se musí vždy používat spolu se správně zapnutými a nastavenými bezpečnostními pásy, jedině tak mohou dobře plnit svoji funkci. V případě Výtoň oprava autosklo menší nehody bez zapnutých bezpečnostních pasů s vystřelením airbagů tyto více ublíží, než ochrání. Správné sezení také umožňuje správné držení volantu. Volant se musí držet v poloze tři čtvrtě na tři. Jedině v této poloze držení volantu má řidič v případě krize možnost maximálního pootočení volantem bez přehmatávání. Při držení volantu v dříve doporučované variantě za deset minut dvě autosklo Výtoň je tento úhel točení volantem daleko menší. I v případě nutnosti na volantu přehmatávat je řidiči k dispozici větší prostot v horní Výtoň polovině volantu a pohyb rukou po volantu a tím i natáčení kol je rychlejší, navíc má řidič zpravidla přehled o tom, kolikrát volantem pootočil, a podaří se mu volant opět vrátit do rovných kol. Což v případě chaotického ručkování po volantu kolem hodiny nebývá pravidlem. Jedině držení volantu ve tři čtvrtě na tři umožní řidiči i správné působení sil na volant. Jde o takzvanou techniku vnější ruky. V případě zatáčení musí být dominantní vnější ruka na volantu, ta dává pokyn, udává sílu točení volantu a úhel natočení kol. Pokud něco někam tlačím, dávám jen takový úhel a takovou sílu, které je zapotřebí k přesnému projetí zatáčky. Pokud Karlovo náměstí
něco potáhnu, dám povětšinou více síly a razance a tím i větší úhel natočení kol, než odpovídá poloměru zatáčky. Do levé zatáčky je tedy řídicí a povel dávající ruka pravá a naopak. Z tohoto a nejen z tohoto důvodu je třeba řídit oběma rukama. V neposlední řadě je také kvůli airbagům nutno volant držet ve správné poloze. Airbag také musí mít prostor pro nafouknutí. V případě držení volantu v některé z uvedených nesprávných variant s rukama přes středovou příčku volantu hrozí poranění rukou vystřeleným airbagem. výměna autoskel Výtoni SÍLY PŮSOBÍCÍ NA VOZIDLO Dynamické zatížení náprav Pokud vozidlo jede konstantní rychlostí, má přítlačná síla, která působí na přední a zadní nápravu, konstantní velikost dle hmotnosti, která připadá na přední a zadní nápravu. Pokud dojde ke změně rychlosti Karlov směrem vzhůru zrychlení vozidla, změní se působení přítlačných sil a to tím způsobem, že vždy dojde k odlehčení přední nápravy a opravy autoskla Výtoní zatížení zadní nápravy. Tato situace nastává u každého vozidla bez ohledu na to, která náprava je poháněná. V opačném případě, pokud vozidlo zpomaluje, hmota se hrne na přední nápravu, ta se zatěžuje a dochází k odlehčování zadní nápravy. Velikost přítlaku na Anděl přední nápravu záleží na způsobu snižování rychlosti, největší přítlak je při razantním brzdění, menší při ubrání plynu nebo školách jazykových Prahou 2 Výtoní