motorovým vozidlům, jejichž nejvyšší povolená rychlost není nižší, než stanoví zvláštní předpis. Ředitelství silnic a dálnic ČR, Vltavská Silnice veřejně přístupná pozemní komunikace určená k užití silničními a jinými vozidly, také chodci. Tvoří silniční síť, dle svého určení a dopravního významu se rozděluje do těchto tříd silnice I. třídy je určena přednostně pro dálkovou a mezinárodní Florenc dopravu. Je vystavěna jako rychlostní silnice určena pro rychlou dopravu, technické vybavení je podobné dálničnímu a je přístupná pouze výměny autoskly Vltavskou silničním motorovým vozidlům, pro které platí ta samá podmínka jako u dálnic. silnice II. třídy tvoří dopravní propojení mezi okresy, silnice III. třídy spojuje obce mezi sebou či napojuje obce na ostatní pozemní komunikace. srov. Ředitelství silnic a dálnic ČR, Místní komunikace je veřejně přístupná a slouží převážně místní dopravě na území obce. srov. Ředitelství silnic a dálnic ČR, Účelová komunikace je pozemní komunikace, která spojuje jednotlivé nemovitosti pro potřeby vlastníků nebo k obhospodaření zemědělských a lesních pozemků. srov. Ředitelství silnic a dálnic ČR, Dopravní systémy Dopravní systémové části dopravní infrastruktura obsahuje dopravní autosklo Vltavská prostředky, cesty a zařízení, uživatelé dopravy přepravci a cestující, operátoři dopravy soukromé subjekty nabízející dopravu nebo jiné služby, infrastrukturální agentury subjekty, které pečují o údržbu, bezpečnost cest a provozu, vláda jako výkonná moc státu má
pravomoc prosadit změny v politice dopravy. srov. Šotkovský, s. Z tohoto základního systémového členění si můžeme představit přibližně všechna pracovní místa, která dělají z lidí aktivně ekonomické obyvatelstvo. Je to od výroby dopravních prostředků přes dělníky, Vltavské autosklech kteří stavějí vozovky, a různé firmy, které řídí dopravu, včetně policie. Dále zde patří lidé, jež zajišťují dopravu, výrobu pohonných hmot a jiných surovin, až po samotné ministerstvo dopravy. Ani ze statistických ročenek nejde spočítat, kolik lidí zaměstnává automobilismus. Rozdělení dopravních systémových typů ve světě severoamerický, západoevropský, dopravní systémy Japonska, Austrálie a autosklo Vltavská Nového Zélandu, středoevropský Česko, Maďarsko, Polsko, Slovensko, Slovinsko, východoevropský vč. Ruska, rozvojový svět hospodářsky Křižíkova nejvyspělejší rozvojové státy tzn. investiční státy, státy s plánovacím hospodářstvím Čína, KLDR, Vietnam, Kuba, státy s nerozvinutou ekonomikou. srov. Šotkovský, s. Z této části jsme zjistili, do jakých kategorií řadíme osobní auto, rozdělením dle vědců a jejich členěním dopravy. Automobil je individuální osobní vozidlo, určené pro silniční, pozemní, konvekční dopravu, k převážení osob a hlídám dětech na Praze 7 Vltavské