to bylo pro účastníka nepříjemné Proč je důležité zahajovat každodenními problémy účastníků orientace v problematice Jak toho můžeme dosáhnout, pokud naši účastníci nevyjadřují ani otázky, ani očekávání průběhu kurzu Je pro nás důležité říci ještě Butovice něco, i pokud to není vůbec pochopeno či akceptováno Jak je lehké změnit zvyk Možná nás také osobně napadne špatný návyk, jemuž si chceme odvyknout. A co to znamená pro náš trénink S jakou metodou a u kterého účastníka a za jakých podmínek můžeme co nejefektivněji dosáhnout našich cílů a cílů účastníků S těmito otázkami se musí instruktor TBJ vypořádat. Na některé z otázek musí člověk často během tréninku hledat odpověď, jež je později didakticky odůvodnitelná. ČLENĚNÍ TRÉNINKU BEZPEČNÉ JÍZDY Studijní proces nebo studijní úspěch je didakticky neplánovatelný, neboť učit se může pouze studující sám. Plánovatelné je však studijní aranžmá, umění, ve Butovic opravy autoskla kterém se studujícímu učení upraví. Úkolem instruktora a pořadatele je proto vytvořit studijně prospěšné podmínky, použít repertoáry postupů a rozčlenit studijní proces tak, aby studující mohl dosáhnout cíle. TBJ je rozčleněn na Zahájení Cílem je vytvořit příjemnou Hůrka atmosféru. Případná nejistota účastníků je snížena vysvětlivkami k průběhu a obsahu tréninku. K tomu patří představení, zkušenosti autosklo Butovice a zážitky řidiče, typické důvody a motivy k řízení u účastníků, informace o průběhu a postupu, tak jako organizační pokyny. Pokud
účastníci v této části referují o zážitcích z řízení, můžeme z téhož jako instruktor vyvodit problematiku a dotazy, na jejichž základě můžeme vysvětlit další průběh kurzu. V žádném případě bychom však neměli v tomto brzkém okamžiku usilovat o řešení